Thursday, 17 November 2011

besi benar yang benar

Siapa boleh dapat kepuasan maksima apabila menonton wayang sambil menahan rasa nak terkencing!!! Tak boleh, okey! Grrrrr, bbbrrrrr [sejuk]

Puas hati dapat tengok besi benar dalam kebingitan panggung sebenar! Walaupun dari segi dialog dan narration mungkin tak berapa strong kalau nak dibandingkan dengan cerita-cerita scifi yang lain tapi overall pada penghujungnya, saya puas hati. Nak tengok lagiiiiiii! Sebab, semalam tak sempat pun nak cari marshmallow untuk dimakan sambil menonton real steel.

No comments:

Post a Comment