Siapa boleh dapat kepuasan maksima apabila menonton wayang sambil menahan rasa nak terkencing!!! Tak boleh, okey! Grrrrr, bbbrrrrr [sejuk]
Puas hati dapat tengok besi benar dalam kebingitan panggung sebenar! Walaupun dari segi dialog dan narration mungkin tak berapa strong kalau nak dibandingkan dengan cerita-cerita scifi yang lain tapi overall pada penghujungnya, saya puas hati. Nak tengok lagiiiiiii! Sebab, semalam tak sempat pun nak cari marshmallow untuk dimakan sambil menonton real steel.
No comments:
Post a Comment